четвер, 22 серпня 2019 р.

Книжково-ілюстративна виставка «Ми всі – одна сім`я, ми всі – одна родина, мільйони різних я, а разом – Україна!»

«Ми всі – одна сім`я, ми всі – одна родина, мільйони різних я, а разом – Україна!» – це назва книжково-ілюстративної виставки, яку ми пропонуємо своїм відвідувачам до 28 річниці Незалежності Ураїни.
Тому що кожен  з нас, незалежно від віку, статті, чи профессії має змогу будувати свою країну власними руками та діями, об`єднані спільною метою і мрією про щасливе майбутнє та мир на нашій Батьківщині.

На виставці представлена література, яка допоможе нашим читачам зануритися у минуле, до відтоків української незалежності. Згадати історію державоутворення , та дізнатися більше про життя  легендарних постатей, видатних земляків рідної країни, чий приклад любові до своєї землі навічно лишається в серцях українців. Та перейнятися  духовною величчю нашої  держави, адже також представленні книги та ілюстраціі, в яких розгунута тема про єпічну символіку, наші традиції, свята та обряди, багату культуру та чарівну природу з найкрасивішими місцями України. Ми повинні завжди пам`ятати, шанувати та передавати з покоління в покоління багатовікові традиції наших пращурів та незабувати про головні обереги українського народу, які забезпечують здоров`я і добробут у родині.
Тож запрошуємо до нашої виставки, яка передає  дух патріотизму та гордості за свою націю, що, пройшовши випробовування, створила свою незалежну державу. Вітаємо вас, українці з особливим днем для кожного з нас – З Днем Незалежності  рідної Ураїни!

Немає коментарів:

Дописати коментар