четвер, 10 лютого 2022 р.

Запрошуємо переглянути книжкову виставку «Грані здоров’я»

Здоров’я – перша і найважливіша потреба людини, яка визначає її здатність до праці й забезпечує гармонійний розвиток особистості. Воно є найважливішою передумовою до пізнання оточуючого світу, до самоутвердження та щастя людини. За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), «здоров’я – це стан фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів».
Абонемент ЦМБ пропонує своїм користувачам книжкову виставку «Грані здоров’я». Вона присвячена здоровому способу життя як формі активної фізичної діяльності людини, що дає можливість рухатися, працювати, пристосовуватися до змін довкілля.
Бережіть здоров’я з молодих літ, зміцнюйте і примножуйте його! Не розтринькуйте даремно цей безцінний скарб, дарований вам Природою і вашими предками. Ваше здоров'я значною мірою залежить від кожного з вас.




Немає коментарів:

Дописати коментар