вівторок, 23 квітня 2024 р.

«Яку пресу почитати, щоб від стресу не страждати»

Стрес у різних формах став повсякденним явищем у нашому житті. І сьогодні головна мета вже не уникнути його, а навчитися з ним жити. Чи можна підвищити стресостійкість і як це зробити? Від чого залежить наша здатність справлятися з труднощами і чи можна її розвинути? Відповіді на ці та інші запитання можна знайти на сторінках газет та журналів, які отримує Павлоградська центральна 
міська бібліотека. Давайте разом погортаємо ці видання, та дізнаємося як підтримати себе та своїх близьких у цей складний час.
Якщо ви хочете підвищити свою здатність ігнорувати зовнішні подразники і залишатися спокійним у будь-якій ситуації, зверніть увагу на статтю «Як впоратися зі стресом та підвищити свою стресостойкість», надруковану у 14 номері газети «Мої літа – моє багатство». Видання радить читачам виробити у себе звички, які збільшують фізичні та психологічні ресурси організму. Ось деякі з них:
  • проживайте емоції, не залишаючи їх на потім (плачте, кричіть, бийте подушку або боксерську грушу – важливо своєчасно «випустити пару»). Негативні емоції, що стримуються, додаткова навантажують психіку і можуть спричинити психоматичні захворювання;
  • розділяйте обставини на залежні та не залежні від вас;
  • тверезо оцінюйте свої сили і вчиться говорити «ні». Багато людей звалюють на себе непомірний тягар справ і турбот. Якщо таке навантаження регулярне, це призводить до хронічного стресу.
Про інші антистресові поради читайте на сторінках газети «Мої літа – моє багатство».

Читати перед сном радить своїм читачам все та ж газета «Мої літа – моє багатство». У статті «Причини почати читати перед сном», надрукованій у 15 номері видання, розповідається про переваги читання перед сном і про те, як відпочинок з книгою в руках може зміцнити ваше психічне здоров’я.

До речі, про читання – багато хто з нас, у свій час, захоплювався романом американської письменниці Маргарет Мітчел «Звіяні вітром». Адже в ньому описуються драматичні події, а також долі людей, життя яких змінилося через війну. Але вони намагалися протистояти викликам, уціліти й зберегтися як особистості, віднайти в собі душевні, ментальні й фізичні резерви. Сьомий номер газети «Здоров’я та довголіття» пропонує цитати із вищеназваної книги:

- Життя не зобов'язане давати нам те, чого ми чекаємо. Треба брати те, що воно дає, і бути вдячним вже за те, що це так, а не гірше.

- Минулого не повернути. Померлих не воскресити. Шляху зворотного немає, треба йти тільки вперед.

- Коли жінка не може плакати, це страшно.

- Весь світ не в силах зруйнувати нас, і тільки самі ми зсередини руйнуємо себе.

- Людина не може рухатися вперед, якщо душу її роз'їдає біль спогадів.

- Якщо цей тягар дістався мені, значить я зможу з ним справитися.

Психологи стверджують, що музика, спілкування, читання допомагають людині зберігати внутрішні ресурси навіть у важкі часи. Бережімо себе, спілкуємося та читаємо улюблену пресу. Газети та журнали, які отримує для вас Павлоградська центральна міська бібліотека, чекають на вас у Читальному залі та Абонементі.

Немає коментарів:

Дописати коментар