вівторок, 25 червня 2013 р.

Наслідки шкідливих звичок


Не можна не відзначити все зростаючий останнім часом інтерес до здорового способу життя. Рано чи пізно починаєш замислюватися, що спосіб життя, який зараз ведеш, не кращим чином позначається на здоров'ї. І добре, якщо це станеться рано ...
Найчастіше людина починає замислюватися про свій спосіб життя і здоров'я, коли наздоганяє якась проблема, з'являється хвороба чи нездужання. Турбота про своє здоров'я не має бути проблемою, турбота про своє здоров'я повинна бути образом життя. Здоровим способом життя.
3 червня на абонементі для дорослих була представлена виставка-застереження «Наслідки шкідливих звичок», на якій були представлені видання, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів, медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар