понеділок, 26 лютого 2024 р.

Засідання клубу присвятили дню народження Лесі Українки

26 лютого з нагоди дня народження Лесі Українки, видатної української поетеси, драматургині, громадської діячки, величного класика української літератури, до ЦМБ завітали учасники культурологічного клубу «Українська цивілізація» на поетичну ностальгію «Ні! Я жива! Я буду вічно жити!». Клубівці мали змогу ознайомитися з багатогранним життєвим та творчим шляхом поетеси, яка по собі залишила великий літературний доробок: вражаючі поеми, прозові твори, вірші, публіцистичні статті, переклади світової класики. В ході зустрічі прозвучали поезії Лесі Українки у виконанні учасників культурологічного клубу «Українська цивілізація» . Для присутніх була експонована книжкова виставка «Ні! Я жива! Я буду вічно жити!».
P.S. Люди, як зорі, полишають свій слід у свідомості майбутніх поколінь, особливо люди талановиті... Мовби крізь серпанок легендарності проступає до нас образ поетеси, образ ніжний і чистий. Інколи – веселий, частіше – в задумі чи смутку. Кожним словом, променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу людина, ім’я їй – Леся Українка.


Немає коментарів:

Дописати коментар